دنبال چه چیزی هستید؟

جست‌وجو در دوره‌ها، مقالات و خدمات

حداقل ۲ حرف بنویسید؛ نتایج همین‌جا نمایش داده می‌شوند.

پیشنهادها
تجربه مطالعه شخصیمطالعه مطابق سلیقه شماتنظیمات روی همین دستگاه ذخیره می‌شود.
تنظیمات متن
تنظیمات مطالعه
رنگ صفحه
نوع قلم
اندازه متن
۱۶
فاصله خطوط
عرض مطالعه

متن رسمی و کامل

متن کامل الف

نامعتبر در حال حاضر
الف - در سال 1403 حقوق گروههای مختلف حقوق بگیر موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات، سازمان انرژی اتمی، کارکنان کشوری و لشکری، اعضای هیأت علمی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و قضات به شرح زیر افزایش می یابد: 1- ضریب حقوق گروههای مختلف حقوق بگیر و حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران، مشترکان صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق های بازنشستگی وابسته به دستگاههای اجرائی به میزان بیست درصد (20%) افزایش می یابد. 2- حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان (مشمول و غیرمشمول قانون مدیریت خدمات کشوری)، به میزان بیست درصد (20%) افزایش می یابد. تفاوت تطبیق موضوع ماده (78) قانون مدیریت خدمات کشوری، تفاوت تطبیق موضوع جزء (1) بند «الف» تبصره (12) قانون بودجه سال 1397 کل کشور مصوب 1396/12/20 و تفاوت تطبیق موضوع بند «ی» تبصره (12) قانون بودجه سال 1398 کل کشور مصوب 1397/12/21 در حکم حقوق، بدون تغییر باقی می ماند. 2-1 - حداقل مبلغ مندرج در حکم کارگزینی و قرارداد منعقده ماهانه حقوق بگیران به میزان صد میلیون (100،000،000) ریال تعیین می شود. 2-2 - مستمری والدین شهدا به میزان یک و نیم (5 /1) برابر مبلغ مندرج در جزء (1-2) این بند تعیین می شود. 2-3 - حداقل حکم حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق های وابسته به دستگاههای اجرائی متناسب با سنوات خدمت به میزان نود میلیون (90.000.000) ریال تعیین می شود. 2-4 - در اجرای ماده (49) قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب 1363/7/29، حداقل دریافتی ماهانه سربازان وظیفه مجرد مشغول در مناطق غیرعملیاتی معادل شصت درصد (60%) حداقل دریافتی پایور، حداقل دریافتی ماهانه سربازان وظیفه مجرد مشغول در مناطق عملیاتی معادل هفتاد و پنج درصد (75%) حداقل دریافتی پایور و حداقل دریافتی ماهانه سربازان وظیفه متأهل بدون فرزند، معادل نود درصد (90%) حداقل دریافتی پایور می باشد.
سازمان برنامه و بودجه مکلف است تمامی اعتبارات لازم جهت اجرای این بند را در ردیف بودجه مستقل (به صورت جداگانه) ذیل ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران منظور کند. 3- امتیاز کمک هزینه عائله مندی و حق اولاد موضوع بند (4) ماده (68) قانون مدیریت خدمات کشوری برای شاغلان مشمول ماده (16) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ترتیب ۲۹۰۰ و ۱۷۸۰ و معادل ریالی امتیاز مذکور برای بازنشستگان و سایر مشمولان ماده مذکور تعیین می گردد. برای فرزند سوم و بیشتر به این ضرایب سی واحد درصد اضافه می شود.
اطلاعات الف

شناسنامه

وضعیت:
معتبر (دائمی)
مرجع تصویب:
مجلس شورای اسلامی
تاریخ تصویب:
1402/12/21
تاریخ لازم الاجرا:
1403/01/01
اطلاعات رسمی منبع

مقررات، نظرات و آراء مرتبط

اطلاعات مرتبط هنوز با موفقیت دریافت نشده است؛ این وضعیت به معنی نبود ارتباط نیست. بازبینی خودکار ادامه دارد.

آخرین به‌روزرسانی:

ورکشاپ تخصصی و کاملاً عملی

لایحه‌نویسی مالیاتی با هوش مصنوعی

از تحلیل پرونده تا نگارش دفاعیه حرفه‌ای؛ هوش مصنوعی را به دستیار پرونده مالیاتی تبدیل کنید.

  • ورکشاپ زنده۲۴ مهر ۱۴۰۵ · ساعت ۱۱ تا ۱۴
  • برنامه ورکشاپ۳ جلسه · شروع از ۱۷ مهر
مشاهده جزئیات و ثبت‌نام