متن رسمی و کامل
متن کامل ماده 34
معتبرماده 34
ماده (131) به شرح زیر اصلاح میگردد:
نرخ مالیات بر درآمد به استثنای مواردی که طبق مقررات این قانون دارای نرخ جداگانهای میباشد به شرح زیر است:
تا میزان 1000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه به نرخ 12٪
تا میزان 2500000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 1000000 ریال به نرخ 18٪
تا میزان 4000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 2500000 به نرخ 25٪
تا میزان 9000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 4000000 ریال به نرخ 35٪
تا میزان 25000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 9000000 ریال به نرخ 40٪
تا میزان 50000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 250000000 ریال به نرخ 45٪
تا میزان 100000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 50000000 به نرخ 50٪
تا میزان 300000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد100000000 به نرخ 52٪
نسبت به مازاد 300000000 به نرخ 54٪
نرخهای فوق در مورد مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی که سال مالی آنها از اول سال 1370 به بعد خاتمه مییابد جاری بوده و در سایر موارد از ابتدایسال 1371 اعمال خواهد شد.
نرخ مالیات بر درآمد به استثنای مواردی که طبق مقررات این قانون دارای نرخ جداگانهای میباشد به شرح زیر است:
تا میزان 1000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه به نرخ 12٪
تا میزان 2500000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 1000000 ریال به نرخ 18٪
تا میزان 4000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 2500000 به نرخ 25٪
تا میزان 9000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 4000000 ریال به نرخ 35٪
تا میزان 25000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 9000000 ریال به نرخ 40٪
تا میزان 50000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 250000000 ریال به نرخ 45٪
تا میزان 100000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 50000000 به نرخ 50٪
تا میزان 300000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد100000000 به نرخ 52٪
نسبت به مازاد 300000000 به نرخ 54٪
نرخهای فوق در مورد مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی که سال مالی آنها از اول سال 1370 به بعد خاتمه مییابد جاری بوده و در سایر موارد از ابتدایسال 1371 اعمال خواهد شد.