دنبال چه چیزی هستید؟

جست‌وجو در دوره‌ها، مقالات و خدمات

حداقل ۲ حرف بنویسید؛ نتایج همین‌جا نمایش داده می‌شوند.

پیشنهادها
تجربه مطالعه شخصیمطالعه مطابق سلیقه شماتنظیمات روی همین دستگاه ذخیره می‌شود.
تنظیمات متن
تنظیمات مطالعه
رنگ صفحه
نوع قلم
اندازه متن
۱۶
فاصله خطوط
عرض مطالعه

متن رسمی و کامل

متن کامل ماده 34

معتبر
ماده 34 ماده (131) به شرح زیر اصلاح می‌گردد:
نرخ مالیات بر درآمد به استثنای مواردی که طبق مقررات این قانون دارای نرخ جداگانه‌ای می‌باشد به شرح زیر است:
تا میزان 1000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه به نرخ 12٪
تا میزان 2500000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 1000000 ریال به نرخ 18٪
تا میزان 4000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 2500000 به نرخ 25٪
تا میزان 9000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 4000000 ریال به نرخ 35٪
تا میزان 25000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 9000000 ریال به نرخ 40٪
تا میزان 50000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 250000000 ریال به نرخ 45٪
تا میزان 100000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد 50000000 به نرخ 50٪
تا میزان 300000000 ریال درآمد مشمول مالیات سالانه - نسبت به مازاد100000000 به نرخ 52٪
نسبت به مازاد 300000000 به نرخ 54٪
نرخهای فوق در مورد مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی که سال مالی آنها از اول سال 1370 به بعد خاتمه می‌یابد جاری بوده و در سایر موارد از ابتدای‌سال 1371 اعمال خواهد شد.
اطلاعات ماده 34

شناسنامه

وضعیت:
معتبر (دائمی- دارای تغییرات یا الحاقات)
مرجع تصویب:
مجلس شورای اسلامی
تاریخ تصویب:
1371/02/07
تاریخ لازم الاجرا:
1371/01/01
اطلاعات رسمی منبع

مقررات، نظرات و آراء مرتبط

اطلاعات مرتبط هنوز با موفقیت دریافت نشده است؛ این وضعیت به معنی نبود ارتباط نیست. بازبینی خودکار ادامه دارد.

آخرین به‌روزرسانی:

ورکشاپ تخصصی و کاملاً عملی

لایحه‌نویسی مالیاتی با هوش مصنوعی

از تحلیل پرونده تا نگارش دفاعیه حرفه‌ای؛ هوش مصنوعی را به دستیار پرونده مالیاتی تبدیل کنید.

  • ورکشاپ زنده۲۴ مهر ۱۴۰۵ · ساعت ۱۱ تا ۱۴
  • برنامه ورکشاپ۳ جلسه · شروع از ۱۷ مهر
مشاهده جزئیات و ثبت‌نام