متن رسمی و کامل
متن کامل ماده 131
معتبرماده 131 - نرخ مالیات بر درآمد باستثنای مواردی که طبق مقررات این قانون دارای نرخ جداگانه میباشد بشرح زیر است:
تا 200000 ریال درآمد مشمول مالیات بنرخ 12 درصد
تا 400000 ریال نسبت به مازاد 200000 ریال بنرخ 14 درصد
تا 700000 ریال نسبت به مازاد 400000 ریال بنرخ 16 درصد
تا 1100000 ریال نسبت به مازاد 700000 ریال بنرخ 18 درصد
تا 1600000 ریال نسبت به مازاد 1100000 ریال بنرخ 20 درصد
تا 2200000 ریال نسبت به مازاد 1600000 ریال بنرخ 23 درصد
تا 2800000 ریال نسبت به مازاد 2200000 ریال بنرخ 26 درصد
تا 3600000 ریال نسبت به مازاد 2800000 ریال بنرخ 29 درصد
تا 4400000 ریال نسبت به مازاد 3600000 ریال بنرخ 32 درصد
تا 5400000 ریال نسبت به مازاد 4400000 ریال بنرخ 35 درصد
تا 6400000 ریال نسبت به مازاد 5400000 ریال بنرخ 38 درصد
تا 8000000 ریال نسبت به مازاد 64000000 ریال بنرخ 41 درصد
تا 10000000 ریال نسبت به مازاد 8000000 ریال بنرخ 45 درصد
تا 12200000 ریال نسبت به مازاد 10000000 ریال بنرخ 49.5 درصد
تا 15000000 ریال نسبت به مازاد 12200000 ریال بنرخ 54 درصد
تا 18000000 ریال نسبت به مازاد 15000000 ریال بنرخ 59 درصد
تا 21200000 ریال نسبت به مازاد 18000000 ریال بنرخ 64 درصد
تا 25000000 ریال نسبت به مازاد 21200000 ریال بنرخ 69 درصد
تا 25000000 ریال بالا نسبت به مازاد بیست و پنج میلیون ریال بنرخ 75 درصد