دنبال چه چیزی هستید؟

جست‌وجو در دوره‌ها، مقالات و خدمات

حداقل ۲ حرف بنویسید؛ نتایج همین‌جا نمایش داده می‌شوند.

پیشنهادها
کتابخانه قوانین مالیاتی

ارسال تفاهم نامه کسر و پرداخت مالیات علی‌الحساب از حق‌الزحمه یا حق‌العمل گروه پزشکی توسط مراکز درمانی (در چارچوب ماده 163 قانون مالیات‌های مستقیم)

بازگشت به قوانین مهم ←

شناسنامه سند

تجربه مطالعه شخصیمطالعه مطابق سلیقه شماتنظیمات روی همین دستگاه ذخیره می‌شود.
تنظیمات متن
تنظیمات مطالعه
رنگ صفحه
نوع قلم
اندازه متن
۱۶
فاصله خطوط
عرض مطالعه

کل متن

مدیران کل محترم امور مالیاتی با سلام  با عنایت به عدم پیش‌بینی حکم مربوط به کسر ده درصد مالیات علی‌الحساب از حق‌الزحمه یا حق‌العمل گروه پزشکی توسط مراکز درمانی در قانون بودجه سال ۱۴۰۵ کل کشور و با هدف استمرار بهره‌مندی جامعه پزشکی از مزایای حکم مذکور و تسهیل در انجام تکالیف مالیاتی پزشکان، «تفاهم‌نامه سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران در خصوص کسر مالیات علی‌الحساب از حق‌الزحمه یا حق‌العمل گروه پزشکی توسط مراکز درمانی» که در چارچوب ماده (163) قانون مالیات‌های مستقیم تنظیم شده‌است، جهت اطلاع و اقدام، ارسال می‌گردد. شایسته است ضمن اطلاع‌رسانی مقتضی به اشخاص و واحدهای ذی‌ربط، تمهیدات لازم برای اجرای دقیق مفاد تفاهم‌نامه یادشده و انجام تکالیف مربوط در مواعد مقرر، فراهم آید. سید محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور

آخرین به‌روزرسانی:

ورکشاپ تخصصی و کاملاً عملی

لایحه‌نویسی مالیاتی با هوش مصنوعی

از تحلیل پرونده تا نگارش دفاعیه حرفه‌ای؛ هوش مصنوعی را به دستیار پرونده مالیاتی تبدیل کنید.

  • ورکشاپ زنده۲۴ مهر ۱۴۰۵ · ساعت ۱۱ تا ۱۴
  • برنامه ورکشاپ۳ جلسه · شروع از ۱۷ مهر
مشاهده جزئیات و ثبت‌نام