دنبال چه چیزی هستید؟

جست‌وجو در دوره‌ها، مقالات و خدمات

حداقل ۲ حرف بنویسید؛ نتایج همین‌جا نمایش داده می‌شوند.

پیشنهادها
مرجع رسمی اطلاعات مالیاتی

اطلاعیه شماره 47- درخصوص الزام مودیان اشخاص حقیقی مطابق ماده 14 مکرر به صدور صورتحساب الکترونیکی از 1403/07/01

متن کامل اطلاعیه، تصویر اصلی و فایل‌های پیوست را بدون خروج از آقای مالیات بخوانید.

بررسی خودکار هر ساعتبرگرفته از منبع رسمی
آخرین بررسی موفق: ۱۴۰۵/۰۷/۱۵ ۲۱:۴۱

به‌روزرسانی کاملاً خودکار است و کاربر نیازی به انجام کاری ندارد.

اطلاعیه شماره 47- درخصوص الزام مودیان اشخاص حقیقی مطابق ماده 14 مکرر به صدور صورتحساب الکترونیکی از 1403/07/01

اطلاعیه شماره 47- درخصوص الزام مودیان اشخاص حقیقی مطابق ماده 14 مکرر به صدور صورتحساب الکترونیکی از 1403/07/01

پیرو اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص شرایط صدور صورتحساب الکترونیکی توسط اشخاص حقیقی مورخ 1402/09/29 و با عنایت به نصاب مقرر در ماده ۱۴ مکرر قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و تبصره ۱ آن، چنانچه فروش هر مودی شخص حقیقی در طی سال از نصاب مقرر در ماده مزبور عبور نماید، از ابتدای دومین دوره بعد از اتمام دوره عبور فروش سالانه از نصاب مقرر، ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی می‌باشد. بنابراین مودیان اشخاص حقیقی (صاحبان مشاغل) که فروش خالص کالا و خدمات آنها تا پایان خرداد سال ۱۴۰۳ به ۱۴...

       پیرو اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص شرایط صدور صورتحساب الکترونیکی توسط اشخاص حقیقی مورخ 1402/09/29 و با عنایت به نصاب مقرر در ماده ۱۴ مکرر قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و تبصره ۱ آن، چنانچه فروش هر مودی شخص حقیقی در طی سال از نصاب مقرر در ماده مزبور عبور نماید، از ابتدای دومین دوره بعد از اتمام دوره عبور فروش سالانه از نصاب مقرر، ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی می‌باشد. بنابراین مودیان اشخاص حقیقی (صاحبان مشاغل) که فروش خالص کالا و خدمات آنها تا پایان خرداد سال ۱۴۰۳ به ۱۴۴ میلیارد ریال برسد، از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۳ ( 1403/07/01) مکلف به صدور انواع صورتحساب الکترونیکی حسب مقررات مربوطه و ثبت آن در سامانه مودیان می‌باشند.

      شایان ذکر است صرفاً برای کلیه مودیانی که عرضه کننده کالا و خدمات واحد هستند یا کالاها و خدمات مورد عرضه آنها مشمول نرخ مالیات بر ارزش افزوده یکسان می‌باشد، علاوه بر صورتحساب الکترونیکی نوع یک و ۲ ، رسید دستگاه کارتخوان بانکی یا درگاه پرداخت الکترونیکی نیز در حکم صورتحساب الکترونیکی است.

      در ضمن مراتب فوق مانع از صدور صورتحساب الکترونیکی نوع 1 و یا 2 ، توسط صاحبان مشاغل با فروش سالانه کمتر از نصاب مذکور که طبق سایر قوانین مکلف به صدور صورت حساب الکترونیکی شده‌اند نخواهد بود.

 

منبع: سازمان امور مالیاتی کشور. زمان بررسی منبع در بالای صفحه درج شده و در صورت خطا آخرین نسخه موفق حفظ می‌شود.

ورکشاپ تخصصی و کاملاً عملی

لایحه‌نویسی مالیاتی با هوش مصنوعی

از تحلیل پرونده تا نگارش دفاعیه حرفه‌ای؛ هوش مصنوعی را به دستیار پرونده مالیاتی تبدیل کنید.

  • ورکشاپ زنده۲۴ مهر ۱۴۰۵ · ساعت ۱۱ تا ۱۴
  • برنامه ورکشاپ۳ جلسه · شروع از ۱۷ مهر
مشاهده جزئیات و ثبت‌نام