دنبال چه چیزی هستید؟

جست‌وجو در دوره‌ها، مقالات و خدمات

حداقل ۲ حرف بنویسید؛ نتایج همین‌جا نمایش داده می‌شوند.

پیشنهادها
مرجع رسمی اطلاعات مالیاتی

اطلاعیه شماره 33- قابلیت امکان مشاهده حد مجاز ماده 6 برای دوره های مختلف

متن کامل اطلاعیه، تصویر اصلی و فایل‌های پیوست را بدون خروج از آقای مالیات بخوانید.

بررسی خودکار هر ساعتبرگرفته از منبع رسمی
آخرین بررسی موفق: ۱۴۰۵/۰۷/۱۵ ۲۱:۴۱

به‌روزرسانی کاملاً خودکار است و کاربر نیازی به انجام کاری ندارد.

اطلاعیه شماره 33- قابلیت امکان مشاهده حد مجاز ماده 6 برای دوره های مختلف

اطلاعیه شماره 33- قابلیت امکان مشاهده حد مجاز ماده 6 برای دوره های مختلف

در راستای توسعه سامانه مودیان، امکان مشاهده حد مجاز ماده 6 برای دوره‏های مختلف در آخرین نسخه سامانه مودیان که در محیط عملیاتی قرار گرفته، فراهم شده است. با افزوده شدن این قابلیت، علاوه بر نمایش حدمجاز دوره جاری، امکان مشاهده «حدمجاز دوره ماقبل از دوره جاری» و «حدمجاز دوره بعد از دوره جاری» نیز در کارپوشه مودیان در منوی «داشبورد مدیریتی» فراهم شده است. بدین منظور با ورود به صفحه «داشبورد مدیریتی» و انتخاب سال و دوره مورد نظر، حدمجاز سال و دوره م...

            در راستای توسعه سامانه مودیان، امکان مشاهده حد مجاز ماده 6 برای دوره‏های مختلف در آخرین نسخه سامانه مودیان که در محیط عملیاتی قرار گرفته، فراهم شده است. با افزوده شدن این قابلیت، علاوه بر نمایش حدمجاز دوره جاری، امکان مشاهده «حدمجاز دوره ماقبل از دوره جاری» و «حدمجاز دوره بعد از دوره جاری» نیز در کارپوشه مودیان در منوی «داشبورد مدیریتی» فراهم شده است. بدین منظور با ورود به صفحه «داشبورد مدیریتی» و انتخاب سال و دوره مورد نظر، حدمجاز سال و دوره مذکور قابل مشاهده خواهد بود.

      لازم به ذکر است به صورت پیش‌فرض، سال و دوره جاری انتخاب شده است اما انتخاب دو دوره قبل و بعد دوره جاری نیز به شرح ذیل وجود خواهد داشت:

  • نمایش حدمجاز دوره جاری: اگر دوره بهار سال 1403، دوره جاری باشد، چنانچه صورتحساب‌هایی با تاریخ صدور اول فروردین ماه سال 1403 تا 31 خرداد ماه 1403 در سامانه مودیان ثبت شود، از حدمجاز دوره بهار سال 1403 کسر خواهد شد.
  • نمایش حدمجاز دوره ماقبل از دوره جاری: اگر دوره بهار سال 1403، دوره جاری باشد، چنانچه صدور صورتحساب‌هایی از دوره زمستان سال 1402 با توجه به فرصت 21 روزه صدور صورتحساب در 21 روز ابتدای فروردین انجام شود، از حدمجاز دوره زمستان سال 1402 کسر خواهد شد. در واقع تاریخ صدور صورتحساب، مبنای کسر از حدمجاز دوره مربوطه خواهد بود. از این رو علاوه بر نمایش حدمجاز دوره جاری، باقیمانده حدمجاز دوره ماقبل از دوره جاری نیز نمایش داده می‌شود.
  •  نمایش حدمجاز دوره بعد از دوره جاری: حدمجاز اولیه دوره مالیاتی بعد از دوره جاری، جهت اطلاع مؤدیان قابل رؤیت می‌باشد. لذا ضروری است مودیان، پیش از شروع دوره ویا قبل از صدور صورتحساب الکترونیکی نسبت به کنترل حد مجاز تعیین شده اقدام نمایند.

خواهشمند است دستور فرمائید، در این خصوص اطلاع­رسانی لازم صورت پذیرد.

منبع: سازمان امور مالیاتی کشور. زمان بررسی منبع در بالای صفحه درج شده و در صورت خطا آخرین نسخه موفق حفظ می‌شود.

ورکشاپ تخصصی و کاملاً عملی

لایحه‌نویسی مالیاتی با هوش مصنوعی

از تحلیل پرونده تا نگارش دفاعیه حرفه‌ای؛ هوش مصنوعی را به دستیار پرونده مالیاتی تبدیل کنید.

  • ورکشاپ زنده۲۴ مهر ۱۴۰۵ · ساعت ۱۱ تا ۱۴
  • برنامه ورکشاپ۳ جلسه · شروع از ۱۷ مهر
مشاهده جزئیات و ثبت‌نام